Merhaba güzel anneler ve anne adayları. Bugüne kadar çok zorlu bir 9 ay geçirdim düşük tehlikesi, kanama, bebek gelişimi vs vs. Cuma günü gelen hafif sancıyla ne olur ne olmaz diye doktora gittim son 2 kontroldür tansiyonum yüksek çıkıyordu doktor pazartesi yatış dedi. Pazartesi hastaneye geldik saat 8 de yatışım yapıldı 1 cm açıklıkla suni sancı verildi asla sancım olmadı nstde de yoktu bende hissetmiyordum saat 16.30 olmuştu açılmam hala 1 cmdi. Doktorum geldi beklemeye devam edeceğiz servise alalım seni dedi . Hiç çatı muayenesi yapmamıştı orda çatıma baktı ve çok basık olduğunu bebeğin çok yukarda olduğunu söyledi ve hemen sezaryen dedi ben tabi şok ağlamaya başladım 7 saat boşuna beklemiştim neyse ameliyathaneye girdim belden aşşağı uyuşturmaya karar vermişler iğnem yapıldı benim hiç uyuşmam olmadı sonra genel anestezi yapıldı ve ben o saniye uyumuşum uyandığımda odamdaydım narkozun etkisiyle herkese bağırmışım ilk dediğim bebeğim nerde diye bağırtıyormuşum sonra ayıldım tabiki biraz ağrın oluyor ama o yanımda ya herseye değer sormak istediğinizi sorabilirsiniz uzun oldu kusura bakmayın allah herkese kolay doğumlar versin inşallah🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻