Valla ara girdi mi olmuyor çevremde ki bi cok insan şimdiki aklim olsa arka arkaya yapardim sonra olmuyor kalıyor tek çocuk yeter diyor dogurmak mesele büyütmek mesele diye düşünülüyor ben şahsen bi doğurayım ağustosta biraz büyüsün bi yaşına girsin bi tane daha hem yas geçiyor hem de 2 çocuk büyür gider benim fikrim