Kubrakuckk Tubasel5 Evet bende tüketiyorum çok guzel tadında tablvsiye ederim zararı da yok faydası çok fazla :)
Minnosunannesiii Tubasel5 yiyemiyorum ya 34 yaşındayım 1 bardak ayran içmişliğim yok yoğurt desen aynı offf bırak yemeyi düşün kahvaltı bulaşığı yıkayacam kaynanam yoğurt kasesini sudan geçirir bende yıkarım ayran bardağı keza aynı
Zeynepppp34 hellobaby0 benm ablam 10 aylık doğmuş , annem bi kere yemiş hamileliğinde sonra yememiş , sonrasında sormuşlar yediysen bi kere daha ye diye öyle doğurmuş 😂 hatta doğduğunda tırnakları up uzundu diyordu annem 🤭