Kızlar merhaba🌸 Sabahları kalktığımda veya en fazla bir saat hiçbir şey yemediğimde ağzımda acı bir tat oluyor yani ağzımın koktuğunu hissediyorum. Sabah-akşam düzenli dişlerini fırçalayan biriyim. Affedersiniz dil, damak temizliğine de çok dikkat ederim. Detaylı fırçalarım dişlerimi. Ona rağmen bazen kendimden tiksiniyorum. Eşime soruyorum kokuyor mu diye. Hayır kokmuyor diyor ama ben içten içe koktuğunu düşünüyorum. Mesela biriyle konuşurken kafamı başka yere çeviriyorum yada susuyorum konuşmuyorum. Eşim bana sarıldığında öpmek istediğinde ittiriyorum. Yani psikolojik olarak da sıkıntıya girmeye başladım. Sizce mide kaynaklı mı? Bu şekilde koku sıkıntısı yaşayıp çözüm bulanınız oldu mu? Gerçekten bir yarım saat birşeyler yemediysem hemen yiyecek birşeyler arıyorum o hissiyatı bastırmak istiyorum. Galiba dahiliye doktoru böyle bir problemde ilk yaptğı şey endeskopi oluyormuş. Yani endeskopi de hamile hastaya yapılır mı bilmiyorum😐 yaşayan doğal yollarla çözüm bulan varsa yazabilir mi🌸 teşekkürler