Ddnzz aynı sorun bende de var. Sürekli ya bir şey olursa düşüncesi bir de insanlar kendi başlarından geçen olumsuz tecrübeleri paylaşınca ya benim de başıma gelirse düşüncesi tüm benliğimi kaplıyor. Ama sürekli dua ediyorum, Allah’ım kucağımızı boş bırakma, sağlıklı sıhhatli kucağımıza almayı nasip et diyorum. Herkes için ve kendim için. Bu düşünceler kabusum oluveriyor sonra. 🥺