Kan pıhtılaşmasi olup iğne kullanip faktör 10 testi yapan varmı yani iğne doz testi .
Sizin hangi genleriniz sorunlu acaba?
Benim mtfr ve pai heterezigot 4000 binlik iğne kullanıyorum yeterlimi acaba