İyi akşamlar hayırlı ramazanlar arkadaşlar.
ben pcoluyum gebelik düşünüyoruz 2 ay önce oldum son adet tarihimdi ama bu ay hiç korunmadık hemde hiç düşünmedim salmıştım yani, benden 4 civari afedersiniz kahverengi bi akıntı geldi ama adet şeklinde değil umutlanmıyorum değil? Sizce olabilir mi ya test yapma ihtimalim yok şuanlık 🙏🙏