Mizgin123 24 haftalık hamileyim aylardır mide gazı çekiyorum şişkinliğimde oluyor ne yesem ne içsem hep gaz hergün bir fincan rezene çayı içiyorum biraz rahatlatıyor başka ne yapabilirim?
Kubrakuckk Mizgin123 Merhaba hamilelikte kesinlikle ve kendisinlikle bitki çayları içmeyin düşük riski ve erken nogum sebebi. Rezene özellikle hamilelikte içilmemesi gereken bir çay. Doktorunuza danışın derim
Esma1453 Mizgin123 yemeklerinizi yerken konuşmamaya dikkat edin ve çok hızlı yemeyin ayrıca kimyon katın, kimyon birebir