dogamoms Yarın sabah 07.00de yatışım var planlı sezeryanla oğluma kavuşucam inşallah evde de 26 aylık kızım var lütfen dualarınıza beni de ekleyin 🤲🏻 Ben de bütün hamilelere dua edicem 🙏🏼
hellobaby0 dogamoms Allah sağ Salim hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🥰 şimdiden hayırlı olsun sağlıkla gelsin miniş 🙏 darısı da bize olsun bizde o günleri görelim
GamzeBaz dogamoms hayırla kucağına al insallah banada dua edin lütfen 😢Rabbım bnada hayırlı bir evlat versin
Damlahtp dogamoms merhaba benimde yatışım çnıgün yapıldı yarın 7 de sezeryama alınıcam🌸🌸 inş güzel doğumlarımız olur💙💙
Bybi_geliyor0203 dogamoms sendende Allah tüm darda ilan kardeşlerimizinse yar ve yardımcısı olsun:) İnşallah 🤲🤲