Merhabalar hayırlı ramazanlar hamile annisler ben 27+5 oldum idrara çıktığımda idrarimi yaparken kasiklarimda aşırı bı ağrı hissediyorum birde otururken veya yatarken sol kaburgam batiyo gibi bı his olusuyo bu solediklerimi yasayanlar varmı sizce nedir bunlar