BilgehanRdvn Gebelikte pasiflora kullanan sağlıklı doğum yapan var mı acaba artık çok zorlanmaya başladım 22hfta olucam panik atak anksiyete bozukluğu var Dr gittim yazdı ama daha kadın doğumdan da gorusmedim korkuyorum 😪