aaslihan Sizin ilk doğum mu normal mi olacaksınız sezeryan mı belli mi ? Bende 38+2 yim bugün bende acil yeşil alandan girdim evet 37. haftadan sonra randevusuz acil yeşil alandan kayıt açtırılıyor ve muayene olunuyor o uygulama güzel, banada Karolin hanım baktı ondan çoğu kimse memnun değilmiş bana da biraz böyle katı geldi benim bu 2. sezeryanım normal bu hafta günüm belli olacaktı ve ameliyata alınacaktım hazırlıklarım yapılacaktı ama gün vermiyoruz artık gün verme olayı kaldırıldı dedi, pandemi hastanesi olduk çünkü yukarısı covid kaynıyor aşırı yoğunluk var dedi kadın doğum servis katı, şuan sadece covidli sezeryanları yapıyoruz dedi bana 39. a kadar beklememi söyledi o gün geldiğinde şayet yer olursa ancak durumuma göre bakılacağını söyledi 🤷🏻♀️😪 normal doğum pek sıkıntı değilmiş sanırım ama sezeryanda durum böyle şuan çam sakurada hakkımızda hayırlısı bakalım bu belirsiz bekleyiş strese soktu beni 😟