Anneler bna dua edermisiniz şuan 7 haftalık hamileyim düşük tehlikesi var kanmam kahverengi şekilde geliyor ilaç kullanıyorum ama ne kadar kalkmamak için cabalsamda olmuyor İkizlerim var 4 yaşında hem tehlikesi olup h çocuklarna bakan ve doğumu hayırlı bir şekilde kucağına alan varmı korkuyla duruyorum fazla yatma imkanım yok 🥺🥺olumlu şeylere ihtiyacm var. Ve benim gebel hep düşük tehlikesi olarak geçiyor ilkde öyleydi ama onda annem vakti şuan bkck kimsede yok çok korkuyorum düşerse diye