Seda0791 normal korkma 12 haftadan sonra bütün belirtiler gidiyor sanki hamile değilmişsin gibi hissediyorsun ama korkma hepsi normal 12 haftadan sonrasına balayı dönemi deniliyor zaten hamileliğin en rahat geçtiği zamanlar olduğu için ilk üç ay son üç ay aşırı zor olduğu için ikinci ay balayı dönemi gibi valla tadını çıkar ye iç canın ne istiyorsa