alimerve ben başarıya gidiyorum.. ilk selime hanımı duymuştum, ona randevu aldım ama çok çok sıra vardı kapısında. Bide aksine doğuma gitti acil o yüzden boşta çağla hanım vardı ona girdim. Sessz sakin ılımlı bir doktor, yani panikletmiyor, bişeyleri abartmıyor. Normal kontrol ediyor gereknleri söylüyor, ayrılıyoruz. Yanına girince heleki onun sakinliğiyle böyle ağrım sızım olsa bile unutuyorm meditasyon yapmş gibi çkıyorm odasından 🤭🤣