Ebrucvs evet normal ilk dozu olmadan bende cok terettut edmisdim ama dogumda olusacak herhangi bi sıkıntı icin ve hamilelikde olan paslı esyaydi kazaydi gb seylere karsi cok buyuk onem tasiyomus aşı oyuzden baya bi arasdirip olmusdum burda acilan postlardada cok okudum faydasini gonlunuz rahat olsun cok sukur bi skinti olmuyo olunca