Gizem957 canım kendini korkutma sakın ben de 31 haftalık hamileyim 33 34 haftayla uyumlu bebeğim suyum fazla şekerim var erken doğum riskiyle hastanede yatıyorum şu an nişanım falan geldi her an bebek gelebilir.doktorum iyi konuştu bi süre küvezde kalabilir sadece dedi korkma lüften