Ayse_2040 canım hiç boşuna çekme doktorunla konuş ve prilam Dr ilacını yazmasını işte tabi uygun görürse. Ben haftalardır bosuna çekmişim dün yatmadan 2 tane içtim bugün çok çok iyiyim haftalardır çayın tadını alamiyomuşum resmen ya bu akşam miss gibi içtim 🤗🤗🤗