Ağrılı geceden merhaba 🙋🏻♀️ Bu gün 23+4 günlük olduğumuzu öğrendim bir hafta geriden geliyorduk açığımızı tamamlamışız🤩 diğer türlü alttan muane oldum 2 kez 🤦🏻♀️ Dün kahverengi lekelenmem vardı iğne vuruldum bu günde doktoruma muane olmaya gittim her şey normal çıktı şükür ki enfeksiyon olabilir dedi ve muane etti Birincisinde kameralı ultrason aletiyle baktı diğerinde ise eliyle vajina muane yaptı ve şuan kasık ağrısı çekiyorum🥺 nasıl geçer öneriniz varmı