Ben doğum 7 Haziran gözüktüğü icin yaz da geliyor mayısta cok sıcak olursa havalar giyerim diye bi hamile şortu almıştım hastaneden çıkarken de muhtemelen hava sıcak olacağı icin o şortu giyer üstüne de bi tişört giyerim yani evde üstüme olacak olan ne kıyafet varsa onu giyerim özellikle hastaneden çıkarken giymek için bir şey almadım almayı da düşünmüyorum açıkçası