1prenses1prens-moms OMAYBABY pazartesi 40 haftalık oluyoruz gelmezse hala bi kac gun sonrasına dogum baslatilsin istiyorum ben tabi doktor ne derse o 🤷🏼♀️
OMAYBABY 1prenses1prens-moms dün gittim doktora perşembeye kadar doğmazsa nst çektir Perşembe dedi bakalım yarın gidicem ne diyecekler ☺️🙄
Ezezez Ozlemzeynep sormadım normal akıntıdır diye hafif kasık agrımda var ama hayırlısı artık artarsa agrı mecbur arıycam