Tgbrl Rabbime çok şükür bende sağlıkla oğluşuma kavuştum 🙏🏻 Onun kokusunu içime çektim, ağlarken sakinleştiren ben oldum 😍 Hamilelik boyunca normal doğum düşünen ben (tabii arada korkup aman ya sezaryen mi olsa derdin🙈) spinal sezaryen ile doğum yaptım.. Sebebi ise tabii ki keyfi değil günümüz geçmişti ve yerimize yerleşmiyorduk 😔 19.06.18 - 15.55 tam zamanıydı 😍👪 Doktorlarım, hemşireler, hasta bakıcılar ve sekreterler hatta yan odadaki diğer anneler o kadar iyilerdi ki korktuğum şeylerin hiç biri başımıza gelmedi.. Doğum bence tam bir ekip işi ve motivasyon çok önemli ‼️ Spinal oldum ve kesilmeye başlamıştım doktorum bir anda ‘aaa inanmıyorum 3 kez kordon dolanmış’ dedi 😔 çok korktum ama Allahıma şükürler olsun 1 dk geçmeden Emir’im hemen ağladı ve bende ağladım 🧚🏻♀️ Hemen yanıma koydular yanaklarımız buluştu ve o sıcaklık o koku o duygular o kadar güzeldi ki onun için yaşadığım herşeye değdi 🙏🏻 Sonra kontrol için tabii doktorumuza götürüldü ve hemen babasına teslim edilmiş benimde o arada dikişlerim falan tamamlandı 🤗 Herkes kapıda ellerinde telefon ile beni bekliyor, bir doğum bu kadar mı güzel geçer dedim ve herkes rahat bir nefes aldı 🙏🏻😍 Şu anda sağlığımız çok şükür iyi sadece biraz sancım oldu o da gayet normal 6 saat sonrasında anestezinin etkisinden sonrada yürümeye başladım 🙏🏻 Tavsiyem şu ki asla başkasının yaşadığı kötü şeyleri aklınıza takmayın, herkes farklıdır herkesin nasibi ayrıdır.. Allahım isteyen herkese nasip etsin, kavuşmay bekleyenlerde sağlıcakla kavuşsunlar inşallah 🙏🏻🤗💕👼🏻
Tgbrl Demir ah ah ne günler çabucak geçti yavrum çok şükür Allahın izniyle sende yazıcaksın bizde o günü sabırsızlıkla bekliyoruz 🤗 biz sıramızı verdik artık 😍
Oykuzey Oh maşallah tertemiz bir doğum hikayesi 😌 Allah analı babalı, sağlıkla sıhhatle büyütmeyi nasip etsin inşallah.