Yanınıza mutlaka gecelik alın, depent alın, kahve alın, hastane getiriyor ama hosaf komposto tarzı seyler lazım, kek falan yapıp götürebilirsniz çünkü sadece Bi kaç kek komposto falan yiyip içebiliyorsunuz. Bol bol yürüyün gazınızı çıkarttıkca rahatlayacaksınız ağrılar her geçen gün azalıyor çok çabuk gececek en fazla 1 hafta unutmayın 💕 benim ayaklarım bacaklarım cok aşırı şişti götürdüğüm terlik ayağıma olmamaya başladı zorlandım bir kaç numara büyük götürebilirsniz yedek olarak, yelek tarzı bişey de alın mutlaka. Şimdilik aklıma gelenler bunlar 13 gün oldu sezeryan olalı 💕 hayırlısıyla alın yavrunuzu kucağınıza.