OzgeHelli normal zamanda kullandığım rennie var bende içsem mi diye kararsız kalmıştım çünkü şuan zaten tiroid çıktı o ilacı kullanıyorum baş ağrılarım hiç durmuyo parol kullanıyorum bide rennie kullansam ağır gelirmi zararı olur mu bilemediğim için yerlerde sürünüyorum ama kullanmadım cumartesi randevum var zaten o zamana kadar elma deneyeyim bakalım inşallah iyi gelir