Edahamdi123 Güzellikler sizce emzirme atleti mi önerirsiniz sütyeni mi ve ilk hamileliğim renk tercihi beyaz ten mi olsa daha iyi olur yoksa siyah mı bilemedim yA🙄☺️
mervedaldaban Edahamdi123 ben ten rengi ve beyaz aldım bide A101 sen yarım atlat gibi süngerli aldım ayan dönüşümlü kullanıyorum şimdiden rahat olması açısından kaçıncı haftadasınız
Kimkibu Edahamdi123 benimde ilk ama ben normaldede atlet giyemem o yüzden sütyen tercih edeceğim.. beyaz yada ten alırım çünkü yaz geliyor siyah ne giyersek altından belli olur bence en güzeli beyaz yada ten
Minikcivcivimmm Edahamdi123 emzirme sütyeni çok rahat oluyor. Çok dar almayın. Renk olarak beyaz ve ten alın bence. Mutlaka bir kaç tane alın. Sür akıyor malum hemen ıslanabiliyor ☺️
Edahamdi123 Adaarda16 göğüsüm 75 beden küçük olduğu için ve uçları da yok ki çok az acaba sütyen giydim mi desteksiz ya yok gibi mi olurum acaba a şey de daha mı belirgin olur anlamadım😞😞😒
Edahamdi123 Gllpkr birer tane mi almak yeter mi sizce bir de göğüsüm küçük ucu da pek yok hangisi ile rahat ederim bilemedim 😔
Adaarda16 Edahamdi123 süt gelince büyüyor bide kalkan yada göğüs pedi için sutyen daha kullanışlı oluyor atletle cok boş boş oluyor göğüsler tabi siz nasıl rahat ederseniz 🤗
Edahamdi123 Kimkibu ben de atlet de normal de siyah severim de süt lekesi siyah da çok belli olur diye düşündüm ☺️
Gllpkr Edahamdi123 canım ilk çocuğumda benimde öyleydi sen öncesinde slikon meme ucları satılıyo biliyosundur ondanda al dursun
Gull_94 Edahamdi123 ben ıkısınıdr almamıstm ılk hamılelegımde tsortle durdum emzırdm hep goguslerme bıseyın temas etmesı can acıtı oluyodu gogus kalkanı kullndım ustune tsort gydım yada atlet tsort ama kalkam mutlaka vardı o yuzden ıkısıde olmasada olur seyler benım ıcın
Edahamdi123 Gull_94 vallahi benim içinde öle şuan ama belki lazım olur deneyim aşamasındayım ilk olduğu için insan bilemiyor😳
Ozlem23 Edahamdi123 ben emzirme sütyeni aldim yanıma siyah aldım öyle almıştım zamanında zaten ziyarete kimse gelmiyo bişi olmaz 😄
Papatyash Edahamdi123 ikisinide aldim bosuna para vermisim bir iki kullaniyosun sonra ya sutyen yukari cikiyo ya asagi iniyo 😄