Kızlar dün çatı muayenesi oldum doktorum lekelenme görebileceğimi söyledi ama dün hiçbir şey gelmedi benden. Bugün akşam yemekten sonra üç dört kere merdiven inip çıktım çünkü hiç açılmam yoktu doktor merdiven in çık dedi. Sonra akıntı geldiğini hissettim tuvalete gittiğimde sarı akıntı vardı çok azda değildi çok yoğunda değildi. Sizde lekelenme mi yoksa nişan olabilir mi acaba ?