msa06 Minnos_huzur44 genelge yayınlandı 24. Hafta olarak belirtildi. 24. Haftadan küçükseniz çalışıyorsunuz.
Nil__k Hafta falan belirtmediler ben de merak ediyorum post açacaktım sizinkini gördüm.öğretmenler de dahil midir?
hazal2131ds Nil__k 24. Haftadan snra idari izine ayrılabiliyoruz ztn. Ben ayrılmadım uzaktan eğitime devam ediyorum
ilkbebekannesi Nil__k Geçerli bizim RAM okulunuza dilekçenizi verin doktor raporuyla beraber gereğini idare yapmak zorumda dedi
Taze_gebe Nil__k 24 hafta izni dışında tamamen izin olur mu yani 32den sonra izin aktarmak için çalışır raporu alacaktım😨
Nil__k Taze_gebe 24-32 arası idari izini kullanıp 32den sonra çalışabilir raporu alınabiliyormuş hocam.ama bugunki durum nedir net bişey gelmedi bekleyelim bakalım.
Nil__k hazal2131ds ben meslek lisesi öğretmeniyim ve bizde dersler uygulamalı oldugu için tüm kamedelerde zaten açıktı hocam sadece 12 değil.
Gullu21 Ben de merak ediyorum hafta önemli mi diye tüm hamileler mi acaba bir de öğretmenleri de kapsayacak mı
msa06 Minnos_huzur44 ben de sağlık çalışanıyım, hamileler daha azdır da 10 yaş altı çocuğu olan anneler çok büyük bir kitle. Bizi kapsamaz galiba 😢😢😢
msa06 Ayskem kamu için bu kararlar. Muhtemelen özel kurumlar kendisi karar verir. Ama hükümet teşvik ediyorsa aksi karar almak tepki çeker diye bence onlar da ılımlı olur. Ama tabi bilemiyorum.