Kızlar merhaba 37+4 günlük hamileyim ikinci gebeliğim ilk doğumum suni sancı ile hiç bir belirtim yokken başlamıştı o yüzden çok tecrübesizim. Bugün doktor kontrolünde doktor bebek kanala girmiş dedi iki üç haftadır baş aşağı idi zaten. Doğum yakın mıdır dediğimde alttan muayene etmem lazım onu da haftaya yapalım şimdi tetiklemek istemem dedi zaten ilki de normal olmuştu bir sıkıntı olacağını da sanmam dedi (bence de öyle ) Kanala girmiş bebek tahmini olarak ne kadar süre sonra doğar (herkeste farklı olur tabi ama ) Tecrübeli anneler neler yaşadığını anlatabilir mi sadece merak ediyorum