KIZLAR MERHABA , BU İKİNCİ GEBELİĞİM BİR OĞLUM VAR . İlk gebeliğim çok rahat geçti 9 ay boyunca bir kere miğdem bulanmadı kokulara hassasiyetim yoktu içtahım vardı . Ama bu gebeliğimde çok rahatsızım miğde bulantısıdan yemek yiyemiyorum haliyle vitaminsiz kalıyorum . Doktorum ELEVİT DİYE BİR VİTAMIN YAZDI BU SENİ DRENÇLİ TUTUCAK DEDİ . Fakat ilacı biraz araştırdım içinde domuz jelatini olduğu söyleniyor . Sizde böyle bir konu duydunuz mu acaba baya tereddüt de kaldım . Aranızda kullanan varmı ????