Arkadaşlar 30+3 haftalığım daha doğuma çok var bugün kontrole gittim .100 kilo olmuşum. Boyum çok uzun göstermiyorum ama çok mutsuzum ne yapabilirim bir önerisi olan var mı psikolojim bozuldu hamileliğimin tadını çıkaramıyorum. Eşim de bana kıyamıyor ama sürekli söylüyor kilo aldın diye artık katlanamıyorum🥺😢