Merhabalar anneler 😊🌸
Hamile kalınca yeşil akıntı problemi yasadım.
Afedersiniz yogurt gibi koyu kıvamlı bazen beyaz bazen yesil geliyor.
Hamilelikte başladı bekarken hic akıntım dahi yoktu evlenincede olmadı.
Mantar olabilir dedi doktor defalarca fitil krem vs kullandım ama gecsede yine tekrar ediyor. 31 hafta oldum hala kesilmedi kesilmeye niyeti yok belli.
Burda bicok hamile de duydum
Acaba hamilelik sona erince dogum sonrasi hemen kesilir mi? Yada bu durumu yasayıptaa dogumdan sonra kurtulan oldu mu? Eşimle yakınlaşmaya dahi çekiniyorum gelecek ilişki esnasında diye 😔
Korkuyorum kalacak diye.
😔😪🤮