Demirtass12 Arkadaşlar merhaba :) ben 9. Haftamdayım ve rahim kısmımda bazen dışardan belli olucak kadar şişlik sertlik oluşuyor sonra geçiyor özellikle birkaç gündür resmen şişlik felan kalmadı ve korku sardı bebeğime bişeymi oldu diye bir bilginiz varmı ?
Umudumbitmedi Demirtass12 rahmi bilmiyorum canım dr sor ama bende 9 dayım aşırı gaz sıkışmalarım gaz şişkinliklerim var belki seninde gazla ilgilidir
Demirtass12 Umudumbitmedi canım öncelikşe teşekkür ederim cevap verdiğin için karnın alt kısmında bir şişlik hissetmiyormusun sertlik peki
Umudumbitmedi Demirtass12 hissediyorum canım rahmime doğru basınç ama dikkat ettim ne zaman karnım şişse oda o zaman oluyor yani ben gazla alakalı olduğunu düiünüyorum ama sen doktoruna yinede danış