Math Yaşım henüz 24 olduğu için doktorum şeker yüklemesine gerek olmadığını söyledi. 27+3 teyiz. 2 hafta önce kan değerlerime baktırdım açlık şekeri 67 çıkmıştı. Bugün iftardan önce evdeki cihazla baktım 99 çıktı. Yüksek mi doktoruma bilgi vermeli miyim?
Taze_gebe Math yaşla ilgisi yok bi yanlış anlama mı oldu acaba ailede şeker var mı vs bunlar sorulur sağlık ocağında açlık şekeri baktırabilirsin garanti olsun diye
Math Mrv24 Taze_gebe yaş 25 in altındaysa ve ailede şeker öyküsü yoksa yapmıyorum dedi. Banada ilginç gelmişti söylediğinde
Taze_gebe Math sizina ailede yok o halde olsun siz yine de arada sağlık ocağı açlık tokluk bakın kafanız rahat olsun