Ayten-ercan canım ben 2. Cocuguma hamileyim ilk kızımda şuan 10 yaşında 😃 tiksinme kusma bulantı olmadı. Ama felaket derecede iştah ve uyku halim vardı. Şimdi 21+3 deyim oglum olucak gine aynı şekilde bulantı kusma tiksinti olmadı fakat tam tersi gram yerimde duramıyorum uykum hiç yok. Bu gebeliğimi ilk ögrendigimde farklı oldugunu anlamıştım zaten. İkinci cocukta farklılığı sezebiliyosunız yani ben farklılıgı anldm hemen.