Merhaba kızlar 5+5 haftalık hamilelyim bugün keseyi gördük çok şükür. 2-3 gündür bulantılarım var sabah başlıyor tüm gün afedersiniz geğirsem rahatlıycam ama öğürme gibi sesler çıkartıyorum. Tiksindim bazı yiyeceklerden yazarken bile midem kalkıyor. Doktorum bulantı için hap verdi yarın alacak eşim. Faydasını gören var mı bu tür ilaçların yada başka önerisi olan. Oturup ağlıycam neredeyse bu şekilde zaman nasıl geçecek 😞