ismayilin_annesi Neredeyse artık 1aylık bebeğim ama anca vakit oldu..Öncelikle şunu söyleyim ben Kanadada oturuyorum ne annem var burda ne akrabalarım birtek kocam...Buranın tıp sektörün bilmek istiyorsanız doğum için 0’dı 👎🏻 Bana yapmadıkları şey kalmadı..benim plasentam aşağıdaydı bebeğimin eşi bebeğimden önce geliyordu yani ..birgün kanamam oldu bana yalnız sezeryanla doğura bilirsin dediler burdaki doktorlar günü bile seçmiştik artk sonra ultrasona girdim plasentam yukarı çıkmış bebek doğum kanalına inmiş dediler kendin doğurabilirsin oturup normal doğum sancımı bekledim ama tık da yoktu söyledikleri tahmini doğum tarihinden 10gün geçmişti ve 40cı haftamıza girmiştik mayıs 21 sabah kalkdığımda suyum geldi hastaneye kaçtık sabah saat 09.30da açılışım 2sm ((gerçekten şaşırtıcı durumdaydım çünki sancım falan da yoktu bana suni sancı verdiler günün sonuna kadar sancıdan geberdim ben epidural istiyorum deye yalvardım sonunda epidural yaptılar sancını hissetmeyim deye açılışım 9sm oldu epiduraldan sonra uyudum mayıs 22oldu eşim de doğur doğur deye yanımda israr ediyo o da uykusuz beni beklemiş yanımda sonra ıkın bana dediler 10sm açılışın var dediler ıkındım ıkındım bebek gelmedi çok güzel ireliyorsun dediler biraz daha dediler yaptım ama bişey yoktu...(((bebeğin kafası yanlış tarafda dediler o yüzden gelmiyor..bana acil sezeryana girmelisin dediler,buraya kadar geldim izin verin doğuruyum dedim hayır dediler biz bu riski göze alamayız beni sezeryana aldılar 1günde 2doğum yapmış oldum ..bebeğim sessiz doğdu ağlamadı bana göstermeden kuveze çabuk saldılar bebeğimi ..bende kendime gelince bebeğimi görmek istiyorum deye ağladım bebeğimin yanına getirdiler beni görünce onu şoklara girdim ne kadar zayıftı hiç 40haftalık bebeğe benzemiyordu oysa bana hep bebeğin çoook büyük diyordular doktorlar neyse ben odama geldim eşimle gece uyuyorduk acilen odamıza girip bebeğiniz beyin felçi geçirmiş dediler başka hastaneye yatırmamız dediler apardılar bebeğimi yüzünü doya doya görmeden ağlamaktan yüzüm gözüm sararmıştı ,yatırdıkları hastanede bebeğim 10gün kaldı sonra evimize getirdik şimdi ilaçların veriyoruz vakti vaktinde,birazda kendine gelmiş bebeğim şükürler olsun ,doğduğunda kilosu 3200 idi şimdi 4000 .. anne sütüyle besliyorum yalnız,zaten o ayağa kaldırdı bebeğimi ama pompalayarak süt vere biliyorum çünki bebeğim hastanede yatarken pompalayarak süt sağdım verdim ona o da ona alıştı şimdi gögüslerimin ucu da çatlak çatlak olmuş yara olmuş çok acıtıyo bebek alamıyo ..(((uzun lafın kısası başıma gelmeğen kalmadı ben daha kısaltdım hikayemi..neyse bugünüme de şükürler olsun Rabbime bebeğim yanımda yaa onun koklayarak uyuyorum her gece bu bana dünyaları veriyo annelik harbiden güzel bi duygu her kızın başına gelsin istiyorum ama güzel şekilde İnşallah🙏🏻
Kbrdmr93 Canım öncelikle bebşin hayırlı uğurlu olsun sağlıklı büyüt inşallah🙏🏻 Çok üzüldüm yaşadıklarına ama neyseki bebeğin yanında en önemlisi de bu bence analı babalı büyütsün ismiyle yaşadın Rabbim şifa versin inşallah🙏🏻💕
ismayilin_annesi Kbrdmr93 teşekkür ederim bitanem Allah razı olsun🙏🏻Dileğen herkese nasip etsin Rabbim❤️🙏🏻