Rabismomm4 alimerve Normal canım benim açlık şeker 50 çıktı Dr normal dedi .şeker yüklemesi yapmadı bana ama açlık sekerime baktı
AsenaEmre Şekere meyiliniz var yediklerinise dikkat edin çünkü değerler çok ta düşük değil sınıra çok yakın ama şekeriniz çıkmamış 🌸