nur_bekir benim kanımdada çıktı. Sıkıntı oluyormuş o an hastalığı geçiriyorsan. Avidite testi yaptılar. Çok eskiden geçirmişim galiba(geçirmedim anne babamda söyledi). Ve testte pozitif çıkması önceden geçirip bağışıklık kazandığım içinmiş. Sende çok önceden olmuş olabilirsin(şuan 4 yaşında miniğim)