begonvil123 Arkadaslar ben eşimin sirketinde sigortalı çalışan olraka görünüyorum yarin 32 haftalik olucam asgari ücretli calisan olarak göründüğüm için doğum parası alabilirmisim yakin zamanda alan oldu mu ne kadar aldınız ve ne işlemler yaptiniz?
Cansu-13 begonvil123 geçen hafta çalışmaz roporumu aldım araştırdığım kadarıyla 8,900 gibi bir rakam sadece doğum parası ama bende burda bekliyeyim alan oluşmu
Cansu-13 begonvil123 32 hafta olduğunuzda hastaneden çalışamaz raporu istiyorsunuz raporu alıp muhasebe ye verin sisteme girsin mutlaka yoksa doğum parası almasınız sonra doğum yaptığınızda hastnenin verdiği raporu tekrar muhasebe verin yada arayın doğum yaptım diye sanırım doğumdan 3 ay donra para yatıyor