Rukenkumsal diğer arkadaş 27.haftada yaptırmış inşallah erken doğum riski yokturdur benim doktorum risk görmediği sürece yapamam dedi iğneyi pekte sağlıklı değil sonuçta kortizon dedi tansiyon ve şeker yükselebilir dedi ikiz olanlara yapıyorlarmış genellikle oda risk olursa