Yaseminyhyh Bebegim 5 gunluk ve cok uyuyo sarilik olmamasi icin uayndrip emzirmm lazm ama uyansa bile biraz emip uyuyo nasil uyandrablrm
zanimo Yaseminyhyh burnuyla oyna bi de ayaklarını hafif gıdıkla uyandirmaya çalış bebisi biz hep öyle yaptık yeğenime 😂 benimde bebis uyanmazsa ole yaparım herhalde 😍😍
Bhr34 Burnuyla oynarsan uyanıyomuş canm ablamın bebeği olunca hemşire ablama öyle demişti hafif hafif burnunu sık uyansın demişti 🙄
deletedmom11 Benm doktorm uyanmasını istedgnde topuğunu sık parmağınLa bi tane wur derdi ordan çok hissediyomuş hemen uyanırdı emzirrrdim üsteLik benm bebekde böyle uyurdu uyanmadı diye iki saat ağLamıştım 😂😂 herkes bana gülmüştü cahillik işte
anneninbiri Az emdiği için kan şekeri düşüyor bebeklerin o yüzden uyanmıyor zorla da olsa emzir hiç olmadı doktara götür
Yaseminyhyh Bugun goturdm doktora sarilik ama ne cok ne az dedi pazartesi tekrar olculcek iki gune toparlamasi lazm Hepsini denicem bakalm ise yaricakmi