-Ozge- :( anlıyorum, arkadaşınız filan yapabilse keşke. Pişirirken camı açın, belki temiz hava işe yarar. Prilam mutlaka kullanın, o haftalarda ben bulantıdan ağlıyordum, gece yatmadan 2 tane alıyordum, 17.haftada almayı unuttum baktım kesilmiş bulantı yok, şimdi 28 bitiyor. Tez vakitte geçsin inşallah, Allah şifa versin.