birprensesvebirprensannesi gecen hafta kanamam oldu canım ve acile gittim Ayşe hanım diye bitane doktor muane etti bebek iyimis ama kanama plasenta dışında dedi neyden kaynaklanır vs vs hiç bisey söylemedi.. neyse serum verdiler kanama durdu.. 1 hafta sonra kontrole gittim kendi doktorum bakmasını istedim kendi doktorum Az kalsın beni kabul etmicekti nedense acile gitmişim başka doktor bakmış bana diye.. Ne alakası var ben acil hasta gittim gece o acilde olsaydı ona muane olmak isterdim tabi.. neyse orda ben soylendim aldı muaneye ama üsten üsten hiç bisey oda açıklamadı… anlamadım gitti ben ne hastaneyi nede doktorlari… 🤷♀️Su an onun için doktorumu değiştirmek istiyorum..