Aylinsemih Selvaa bende anneme sordum koyma dedi tarifte pisirken koyuyordu normalde fırına koyarken kızarsın diye süren var ben hiç kullanmam
Eda115354 ug_fa-3diplomalianne aynen klasik ve kolay 😁 bişey dicem benim yorumu şu an göremiyorum siz görüyor musunuz? Üç nokta var neden acaba link verdim diye mi?
ug_fa-3diplomalianne Eda115354 adının üzerine tıkladım şimdi silindi yazıyo bende anlamadım yorumunu silmişler galiba canım