Kizlar 24+2 oldum ama ilk zamanki halim gibi oldum iştahım yok yerken bulantım oluyor aciksamda pek yiyemiyorum 14 haftadan sonra çok iyi iştahım açılmıştı çok iyi yiyordum ama şimdi yine başladı bebeğime zararı olcak naocam buna ben 🤦🏻♀️ ilk zamanalr bebek yediklerimden beslenmeiyordu sorun yoktu ama şimdi öyle değil 🤦🏻♀️