Kızlar 40+1 im kasılmam var 10 dk bir simdi 12 dk bir oldu anlamadım. cok şiddetli bir ağrı yok. 4.30 dan beri kasılmalarım var. Sizde de var mı ağrısız kasılma yasayıp açılması olan? Doktorum 3 5 dk bir olunca gel dedi. Ama dakikalarda düzensizleşti gibi sıcak dusa girdim cıktım dinlendim kasılmalarım devam