Zehra-mom NESLIHAN_ bende 9 haftalık hamileyim çok şükür tabide bulantı yok ama 3 kilo almışım 🤦🏻♀️Normalde bu süreçte almamalıydım nasıl oldu bilmiyorum 🤦🏻♀️😁😂