Zeynep007 Merhaba arkadaşlar, cinsiyet tayini en erken hangi hafta oluyor ? Kaçıncı hafta öğrendiniz sizler ve birde kız bebek mi erken öğreniliyor yoksa erkek bebek mi ? ☺️☺️
Seydasaffet Erkek bebek daha çabuk belli oluyor derler, kız bebek kendini saklar çünkü 🥰 hayırlısı olsun herkesin hakkında ❤️
Busraaa__ BegumIscanTunc cinsiyeti ne peki bizde 18+3 olduk ögrenemedim aslinda doktor ilgilenmedi yoksa simdiye söylerdi hep cihaz eski net belli olmaz diyip geçistirdi
BegumIscanTunc Busraaa__ cinsiyetimiz kız canım bizim hiç tahmin edemedi doktorumuz çünkü hep kapatıyordu ve arkasi dönük oluyordu 18. Haftada Zoraki öğrendik 21.haftada detaylida kesinleşti cinsiyetimiz %100 kız dedi o zamanda
Busraaa__ BegumIscanTunc ne guzel ☺insallah sağlikla kucagina alirsin yavrunu Ben detayliyi yaptiramicam maddi sıkıntidan dolayi ama özele gidicem hem sagligini sormak icin hemde cinsiyeti ögrenmem icin acaba doktor bisey der mi detayli yaptiramicagim icin bilmiyorum tam 22. Haftada gidicektm
BegumIscanTunc Busraaa__ amin canım benim inşallah sende yavrunu sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🤲🤲🥰 devletten detaylı için randevu bak canım haftana kadar bulursun belki renkli ultrason resmi veriyorlar birde daha detaylı inceliyorlar bebeği
Busraaa__ BegumIscanTunc insallah 😍☺☺ zonguldaga taşındik da devlet hastanelerinin hic biri yapmiyomus sadece ozel yapiyomus o da 400 tl falan galiba