Busra8080 Kızımıza isim karar veremedik daha ben Asel Duru düşünüyorum ama daha baska önerileri olan varmı 😍😘😘
Esra16 Busra8080 Duruuuuu benim kızcemin adı olucak insallah 😍 Zeynep duru okutucaz kulagina ama önünde anlamlı bir ismi olsun diye
Didemalkanendik Arven koyacağım kıZımın ismini ne kadar herkes karşı çıksa daa 9 ay benn çekiyorum hamileliği sonrasını o yüzdenn benm isteğim olacak 👍👍
sbusra Mrthtc Merhaba benimde en sevdiğim isimlerden olum çiçeği diyorlar sizin bilginiz var mj çiçek hakkında?
Gizemen Keşke Benin eşimde benim koymama izin verse çilesini ben çekiyorum diye :) bende duru koymak istiyorum ama eşim damla istiyo bilemiyorum nolcak:)