Eşim dün pozitif çıktı bugün de öksürük ve sıtma başladı bende o kadar üzgünüm ki sabahtan beri ağlıyorum doguma 18 gün kaldı daha erken gelse annem de pozitif eşim de yanımda hiç kimse olmucak çok korkuyorum ilk doğumum ne hayallerle çantamı hazırlamıştım bebeğimi bile kucağıma alamicam 😔😔